Onderzoeken, testen, converteren
Veelal wordt er veel energie en tijd gestoken in het verkrijgen van bezoekers op een website. Echter doet slechts een klein percentage van deze bezoekers een aankoop of andere gewenste handeling (=conversie). Op basis van concrete onderzoeken en bedachtzame hypotheses verhoog ik het conversie percentage van jouw website of webshop.
Lokaal en landelijk gevonden worden
Zoekmachine Marketing (SEM) is een investering die bedrijven helpt een sterke online aanwezigheid op te bouwen door de combinatie van SEO en SEA. Dit resulteert in meer verkeer naar jouw website die daadwerkelijk opzoek is naar de oplossing dat jouw bedrijf te bieden heeft. Door middel van een hogere ranking in Google ben je zichtbaar voor potentiële klanten.
Een omvattende marketing strategie
Het plannen, kopen, meten en optimaliseren van digitale marketing activiteiten kan allemaal op één plek in Het Google Marketing Platform (GMP). Deze producten zijn ontworpen om samen te werken, zo is een efficiënte en volledig meetbare marketing strategie op te zetten.
Het stroomlijnen van workflows
Het genereren van leads is essentieel voor B2B ondernemers. Marketing automation zorgt niet alleen voor meer, maar ook kwalitatief betere lead generatie. Dit process ondersteunt de marketing strategie door geautomatiseerde en gepersonaliseerde berichten.
Potentiële klanten bereiken
Adverteren op verschillende online kanalen zoals Google, Facebook, Instagram en LinkedIn is zeer doeltreffend. Met verschillende soorten campagnes is de merkbekendheid te vergroten en zijn nieuwe klanten te werven. Met behulp van advertenties zorg je voor meer website bezoekers om snel het gewenste resultaat te boeken.